sundsvall och sol.

åkte ju till sundsvall imorse, kom dit vid 10 i 8 & så hittade vi ingen parkeringsplats, så vi fick snurra runt där en sväng :) sen gick vi till frisören, och mamma färgade och toppade håret. jag satt i massagestolen ja ;) sen gick vi på H&M och handlade lite grejer, och efter det åt vi på nån restaurang där inne på IN. gick runt i lite affärer och sen ville vi åka hem. då träffade jag michaela på torget, så vi stannade och pratade lite :)
efter det for vi till skopunkten & köpte skor. sen åkte vi hem. nu är jag trött kan jag lova, men jag har lovat att städa rummet & rensa garderoben, så det är väl bara att börja göra det då. hehehe.



puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0