surströmming + fisklukt!

för det första så har jag tappat bort sladden till kameran,
så jag lägger upp bilder på kläderna + från idag om jag hittar den lite senare, promise:)

vaknade vid ett eller nåt idag, och då kom nathalie in och så pratade vi lite.
sen klev jag upp, åt frukost, duschade & sen så for vi och handlade:)
AVOCADO <3
aja, plockade jordgubbar & åt det med glass innan vi drog till stugan och fiskade :) fick en fisk som vi håller på att koka till katterna nu (dom ääälskar gädda) och jag spyr nästan av lukten.. usch! mormor och morfar & deras kompisar åt surströmming när vi kom upp från båten så jag dog lite av den lukten med. sitter som kvar i näsan fortfarande. INTE OKEJ!
när gäddan är klar så ska vi grilla & äta sen middag :)
så det blir nog nice. som sagt laddar jag upp bilder senare om jag hittar sladdjäveln!
pussss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0