tidig morgon, igen.

jag fick nyss reda på att jag och pappa måste kliva upp vid 7 tiden imorgon för att hinna till tåget som går halv 8. ska tillbaka till ånge då, både han och jag. papi ska jobba & jag ska hem och sova! kommer vara stendöd, och säkert rätt sur en sväng där på morgonen innan jag har ätit frukost (kan oftast inte göra det direkt efter jag har klivit upp) så jag gör det när jag kommer hem till mamma igen. fy, gruvar mej för den inte alls långa promenaden till tåget. det kommer säkert vara superkallt & rått eftersom det har regnat i stort sett hela dagen. :(
och jag har inte med mej nån jacka, smart som man är.

ska gå och göra varm oboy nu, och sen gå upp och borsta tänderna & ta ner sannas täcke. sen spenderar jag natten i soffan framför tvn! (det gör jag nästan varje gång jag är här, fast jag har eget rum och allt) haha!
men jag uppdaterar antingen tidigt imorgon, eller när jag är på tåget:)
puss alla sötnosar!

åh, just ja. är jag dum i huvet som längtar efter att få skriva bokrecensioner & uppsatser?
gud vilken liten pluggis jag är ibland(a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0