tidig morgon & tåg.

är dötrött! vaknade vid halv 7 eftersom ulf väckte mej då. så jag klev upp, klädde på mej & så. och när jag var klar så säger dom att vi inte behöver åka till veterinären med baggis, eftersom han är bättre. så då var det bara att gå och lägga sej igen. fast jag kunde inte sova, så jag la mej och kikade på "The perfect man", som man kollade på när man var mindre :) precis när den slutade kommer mamma upp och säger att vi måste åka till ånge för att hinna med tåget, så jag klev upp igen & tog på mej myskläder & nu sitter jag här, på tåget. tog med mej datorn, och jag hoppas att robin är hemma så han kan hjälpa mej att fixa msn, det vägrar funka som det ska. det regnar ute & så ser det kallt ut. & jag mår lite småilla, men det har jag gjort sen igår .:s wierd. aja, ska försöka sova lite nu innan vi stannar i brunflo, där pappa hämtar upp mej på stationen :)
skriver sen! pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0