utebus, myggbett & en miljon bilder!

sammanfattning av min dag/kväll!

gjorde jordgubbssmoothie efter att jag hade räddat en fågel som hade fastnat i jordgubbslandsnätet. sen tinade jag köttbullar, som mamma stekte när hon kom hem, och sen gick jag och fixade mej.
for till ånge när jag hade ätit, var först hos emma i ungefär 2 minuter, sen gick hon och jag + samuel till konsum & sen till gluggen. träffade elias, rickan & marcus. sen kom det massa annat folk (orkar inte skriva alla, för då glömmer jag bort vilka som det var). satt och pratade lite, åt glass och så. sen drog vi till hillen och satt där. så kom det mer folk, pratade och blev uppäten av alla jävla äckelmygg & knott. jag sprang runt och fotade, och så lånade simon kameran och tog några vackra bilder ;) haha! sen kom nån på att vi skulle åka till alby och bada, så jag och emma gick hem till henne och hämtade hennes moped, och när vi kom tillbaka på hillen så drog typ alla iväg och var borta aslänge, så då sket vi i det. ringde ulf & så hämtade han mej, och emma skjutsade hem simon. pratade lite med coolingsamuel innan ulf kom med. (tim som körde) och nu har jag precis fikat, ska välja ut några bilder som ska upp här (nästan alla är suddiga på grund av att jag gick när jag fotade dom) och sen ska jag lägga mej i sängen och läsa lite. smsa!
pussss.





så, emil fick avsluta. nu är jag trött kan jag lova. ska kanske följa med till härnösand imorgon, men jag har inte bestämt mej än. ska sova på saken, godnatt sötnosar :)


Kommentarer
Postat av: brasil

Mer naket tack :)

2010-07-21 @ 02:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0