PUSSS

kom precis upp från nedervåningen. har suttit och degat med nathalie, mamma och ulf & kollat på film och ätit godis. nu ska jag borsta tänderna & sen lägga mej i sängen. ska upp vid 6 imorgon, eftersom jag ska åka med mamma & ulf när dom ska till djursjukhuset i östersund med en av våra katter. fast jag hoppar av hos pappa i brunflo. lär ju uppdatera antingen innan vi åker eller när jag kommer fram :)
har hittar två tröjor på junkyard som jag är sjukt sugen på att klicka hem, men det är ju det att man ska ha pengar då med. så får se om det blir den ena bara :) lägger upp bild på det imrn :)
hoppas på att det blir som jag vill nästa helg & att det är bra väder, känner på mej att det kan bli rätt kul isåfall :D
 nu måste jag sova :D
godnatt.

några bilder sen igår!



sen har jag lite fler bilder som är alldeles för fula för att visas :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0