varning för långt och tråkigt inlägg!

kom hem från stockholm för en stund sen, det var sjukt segt att åka bil hem iallafall, sträckkörde hela vägen. aja, skönt att vara hemma är det ju :)

fredag: kom fram och lastade av alla grejer. bäddade i emmy & vilmas rum. och så lyckades jag tappa mobilen på tältsängen så det lät jättehögt. emmy vaknade, och när hon såg mej så sprack hon upp i världens största leende, har aldrig sett henne så glad! och sen sa hon att hon hade sett nån på tv som var lik mej, "fast hon hade svart tröja" <3 vilma sov iallafall hela natten. fick en stor kram av emmy och sen gick jag, ulf och mamma in till lotta och mattias och kollade på tv en sväng. sen blev alla så trötta så vi gick och la oss :)

lördag: vaknade vid halv 7, för då var emmy och vilma vakna. har aldrig varit så trött. "är det morgon nu??!" jag bara, nää inte än ;) men dom lyssnade inte så det var bara att kliva upp och leka med dom. åt frukost lite senare, lekte med deras pruttlera, kollade på barnprogram & myste. sen åkte vi iväg och badade & solade. grymt varmt var det & jag blev ganska brun :) heheh. vilma tyckte att det var kallt i vattnet, och mamma velade i typ en timme innan hon äntligen badade. hah :D sen ville hon inte gå upp. ;) efter det åkte vi och åt på restaurang.
när vi kom hem så somnade jag en sväng, och när ja vaknade skulle mamma och dom åka iväg på festen, så jag fick leka med emmy och vilma. dom såg tre filmer och åt chips, Upp, Den lilla sjöjungfrun & Bortspolad, innan dom ville sova. sen fikade vi macka & jag läste en bok för dom. :) sen satte jag mej i soffan och kikade på scary movie 2. sen gick jag och la mej för dom andra kom hem .

söndag: vilma vaknade vid halv 7 för att hon hostade så mycket, så jag gav henne vatten. då somnade hon om igen och vaknade inte förrän emmy vaknade, vid kvart i 9 :) skönt tyckte jag, fick ju sovmorgon ;D klev upp och kollade på bolibompa, sen fikade vi och när resten av folket vaknade så tog vi en promenad vid vattnet, ganska långt :) fikade vid en brygga & sen gick vi hem igen. det var så varmt att ulf och mattias fick åka och köpa hämtmat som vi åt på gräset :) sen åkte jag, lotta och mamma och shoppade en sväng ;) slänger upp bilder sen på vad det blev :)  efter det så packade vi, kollade på när emmy cyklade och sen åkte vi hem. :)



usch, nu är jag riktigt trött, orkar inte ens ladda över bilderna från kameran till datorn :o gör det imrn, men nu ska jag sova eftersom jag har ställt klockan på halv 6. fyfan, men vad gör man inte för sin mamma? hon ska till frisören och ska vara där kvart i 8, så vi måste åka senast halv 7 ;) segt. men det blir nog mysigt.
nu ska jag sooooova! godnatt, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0