wohoo

då var gatufesten slut för iår då. har haft fyra underbara & dunderbra dagar i sundsvall hos michaela. har träffat massa nya människor, åkt karuseller, sett konserter & haft allmänt roligt! :D
dead by april, hoffmaestro, the ark & europe var helt klart bäst av dom vi såg. en tjej med klackskor lyckades även sparka sönder min tånagel när dom sa att vi skulle springa till höger på hoffmaestro ;) har skapligt ont där nu, eftersom en del av nageln slets bort. blödde som fan. aja, det läker väl :)
laddar upp massa bilder som jag har tagit med mobilen imrn, för jag hittar inte överförningssladden just nu.


det var dom jag hade på datorn redan, vi måste nog vara sveriges seriösaste tjejer :) hohoho. godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0