björnfitta

shit! klockan är ju bara tio i tre?!
jag trodde den var typ fem eller nåt.
idag har jag hunnit med att åka buss i två timmar (imorse)
varit på skolan, (en lektion)
åkt till lägenheten och ätit.
varit på stan med ali och sanna!
köpt en jacka, en björnfitta och tre par trosor (bilder kommer snart)
nu är jag i lägenheten igen, ska plocka undan lite för ikväll kommer det folk!
kommer nog bli riktigt kul, ska dock ta det lugnt och inte dra hit för många.
vi vill ju inte att grannarna ska klaga :)

äh, nu tänker jag hoppa in i duschen, laddar upp bilderna efter! puss!

Daughtry – No Surprise
Daughtry – Over You
Daughtry – What About Now
Daughtry – Life After You

love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0