bling

jag dog inte på squashen, men jag somnade lite däremot.
frös gjorde jag oxå. efteråt drog jag och sanna och solade.
jag tog en 25minutare. om jag blev brunare? NEJ.
fittskithelvetespissdåligarörjävlar..

pappa har skickat receptet till hans uuunderbara pastagryta med massa minimajsar!
hade jag haft grejerna hemma så hade jag ätit det idag.
får göra de imorgon eller nåt. så jääävla gott!

nu ska jag hoppa in i duschen, jag stinker solarium. äckligt....
efter det lär jag ju kleta in hela kroppjäveln med brunutansol.
eftersom solariumet inte funkade som det skulle liksom...
funderar starkt på att tvinga med sanna till birsta imorgon oxå.
men det är en hemlis. så hon får inte veta det än (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0