brownie?

u n d e r b a r t .


har gjort en ny header igen,
men den kommer bara vara där tills jag är klar med den andra som jag håller på med.
får inte riktigt till den som jag vill, men snart så :)
den jag hade innan vart jag så less på. hah
jag har alldeles för mycket fritid.

nu sitter jag i soffan med blött hår och handduk, kikar på simpsons och klurar på en grej.
ska väl gå iväg och torka håret strax, och sen dra på mej nån mystshirt och bara lägga mej i sängen.
är sjukt trött faktiskt. imorgon ska jag inviga den nya tröjan som jag har köpt!
den är supermysig, fast jag tycker att den kunde ha varit lite större faktiskt :(
aja, det funkar endå.

Jag är så jävla sugen på att färga håret brunt igen, jag VET att:
*det sliter på håret
*jag får utväxt på typ en vecka
*det är svårt att få tillbaka min naturliga färg sen (den jag har nu)

men jag pallar inte bry mej. jag trivs hundra gånger bättre i mörkt hår,
så varför ska jag inte kunna ha det?
okej att jag måste färga om det typ en gång i månaden,
men om jag känner att jag vill ha det så varför inte?

vad tycker ni?
(klicka på bilderna)

 eller  
ignorera att håret ser slitet ut på vänstra bilden!
nej nu är jag less på det här. godernight vänner och ovänner! :)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Du ska vara blond stumpan ! :D <3

2010-11-16 @ 21:03:07
URL: http://cmillaclaesn.bloggplatsen.se
Postat av: Sofie Eriksson

Trivs du bäst i brunt ska du bli brunett, men du är för bra jävla het i blont ;)<3

2010-11-16 @ 21:08:01
Postat av: mamsentramsen

Snälla.. låt håret vila... suck.

Ja jag vet, mamma tjatig. Men ja.. Toppa lite hos P och låta det fortsätta vara friskt!

/mamsentramsen

2010-11-16 @ 21:36:32
URL: http://malinedlund.blogg.se/
Postat av: fridish

Du är säkert lika snygg vilket som,

men jag tycker att du ska färga håret om du vill det! :D

2010-11-16 @ 21:54:22
URL: http://fridish1.blogg.se/
Postat av: Pawlo

vad heter den här låten nu igen?:o haha

p.s saknar dig:(

2010-11-17 @ 18:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0