detta fält måste fyllas i

tog en tupplur förut, sov en timme tror jag, ungefär. sjukt härligt.
nu lever jag igen! har precis tryckt i mej fem mackor (tjockvarning).
ska hoppa in i duschen och lägga fram kläder tills imorgon.
drar till birsta efter skolan med mamma, och sen får vi se om jag orkar åka till ånge.
det är ju så jävla jobbigt att kliva upp fem för att hinna med bussen till stan igen.
fast iochförsig är det ju rätt värt egentligen. <3<3 

imorgon vill jag köpa:

* brun utan solspray
* mysdress (blå, lila eller rosa)
* en grå kofta
* underkläder

får se om jag kommer hem med nånting, det är ju mami som ska handla kläder,
jag följer bara med som smakråd.
jag är världsbäst på att hitta kläder till henne (som jag snor sen) heehehhe (a)
det är rätt praktiskt att ha samma storlek på tröjor faktiskt :D
nu ska jag duscha, och sen sova. äckelmatteprov imorgon. yeeeey...



(inte redigerad alls, näääääe.... )


Kommentarer
Postat av: mamsentramsen

Snygging där!

2010-12-01 @ 08:51:18
URL: http://malinedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0