felelicia

hej. tänkte bara säga att felicia har världens bästa blogg. hejdå
länk:
http://felelicia.blogg.se/


jag sitter på skolan med sanna och väntar på bättre tider.
eller ja, vi väntar på att klockan ska bli halv ett.
för när klockan är halv ett så ska vi ta JB-bussen
till nån idrottshall där vi ska spela squash.
det har jag aldrig gjort förut så det kommer bli en upplevelse.
lär ju sluta med att jag får bollen i huvet eller nåt så jag tuppar av.
alla kommer skratta åt mej och jag kommer få en bula i huvet.

jag har en bula i huvet redan faktiskt. vet inte hur den hamnade där.
efter skolan ska vi iallafall gå till Bling och sola.
kommer bli så jääävla skönt!
fast först måste jag hitta nån som kan växla pengar!

usch, känner att det här kommer bli ett långt inlägg om ingen stoppar mej.
så härmed stoppar jag mej själv. vi hörs senare, så det så. puss!


(mitt nästa inköp)

Kommentarer
Postat av: Anonym

göll äjmäli!

2010-11-22 @ 19:42:14
URL: http://felelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0