hot

just nu: sitter i soffan, fryser om fötterna och äter jordgubbsyoghurt som ska vara bra för magen.

har ingenting att säga, men ville bara meddela att det är jävligt underbart med golvvärme på toaletten.
det borde vara lag på att det måste vara det i alla rum.
när jag har ätit upp yoghurten ska jag borsta tänderna och sen dundra i säng.
sliter med mej datorn oxå, för jag vill kolla på lotta på bråkmakargatan.
älskar verkligen astrid lindgren, varför skulle hon dö för?

nej nu kommer jag förvandlas till en isbit om jag inte går och lägger mej.
kanske skriver nå mer sen. om jag inte somnar. GODERNATT



ps. jag tycker att den nya HM reklamen är wierd..

Kommentarer
Postat av: Cricka

JA DEN VA JU DET :<333333333333333333333333

2010-11-22 @ 22:35:36
URL: http://cbergstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0