kyligt

jag är så jävla less just nu. vill bara hem och sova.
kunde för det första inte sova på bussen imorse för att jag hade så jävla ont i magen.
för det andra så hittade jag inget skönt sätt att ligga/sitta på.
sen kom det nån jävel som snarkade ashögt alldeles bakom mej, så det var ju oxå perfekt..

jag vill hem till min säng i hallsta, och sen vill jag sova tills jag vaknar.
och när jag vaknar så vill jag äta upp alla pepparkakssnoppar som jag gjorde. heheh.
sen vill jag åka till ånge och lägga mej i soffan hos frätrik och sova där med.

kallt är det oxå, överallt. spelar ingen roll hur mycket kläder man har på sej så fryser man endå.
helvetes vinterjävel..

i fredags (eller om det var i lördags) så bastade jag och fredde iallafall. FETT varmt!
höll på att svimma bådatvå tror jag. haha, sen så tog vi oss en kalldusch och gick och la oss i soffan.
jag somnade (ovanligt?) och vaknade när Iron Man var slut. så då gick vi och la oss i sängen.
tog två sekunder så hade båda däckat. sjukt trött iallafall.

på söndagen drog jag och tanya till julskyltningen och kikade lite. askallt, fyhelvete:o
tror det var -25 grader där på slutet. blääää.
ulf fyllde år oxå, så vi fick äta kakor (a)

nu ska jag göra klart nå skit vi har i idrott och hälsa, så kanske jag får gå lite tidigare.
puss



ps: jag vill gå på Cubus och handla massa myskläder, typ koftor och mysbyxor..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0