snö

nu har vi fått tillbaka internet på skolan igen! underbart.
har haft lunch och nu sitter jag och fryser i klassrummet.
det snöar ute, så halva sverige är nog asglada just nu.
men inte jag. och inte fredde. tur att nån är normal iallafall!

var ju hem igår, till ånge alltså. och så kidnappade jag kameran.
så nu kommer det bli mer bilder här igen! bra va?
ska nog kanske fota johan och paula i helgen (om dom kan då)
så lite bilder på dom lär ju dyka upp med :)

nej nu ska jag sova en sväng innan vi börjar igen.
får väl hoppas på att Crickajävel låter mej vara idag..
igår fick ja några smällar av boxningshandskar när jag sov nämligen.
trevligt? inte speciellt.

hörs när jag kommer hem, kanske tar några bilder på vägen! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0