svar, minnen

Pawlo om brownie?:
vad heter den här låten nu igen?:o haha
p.s saknar dig:(

svar: saknar dej med paula:(
låten Daughtry – No Surprise 




nu har jag ock tanya varit ner i tvättstugan, tvättat två tvättar,
slängt hälften av tvätten i tumlaren och hängt andra hälften i torkskåpet (tvätt, tvätt, tvätt)
jag vet inte vad jag gör om tummlarhelvete inte har gjort kläderna torra.
kommer nog personligen rycka loss den ur väggen, slänga ut den på vägen och leja nån att köra över skiten!
nej nu ska vi inte bli arga här.. haha!

hittade igen en låt som jag lyssnade på ofta förut.

If I Were A Boy -Beyonce ft R.kelly

jag kommer ihåg första gången jag hörde den. jag åkte bil med bella och alex,
och så lyssnade vi på den här låten.
jag trodde att det var den vanliga versionen först, och sen när han började sjunga så vart jag kär.
jag tycker att den här är mycket bättre än den vanliga! :)
saknar den tiden..

bilden är från när vi hade teatern ångespelet på skolan. brukar inte ha såna där kläder annars faktiskt;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0