BRUNETT :D:D:D:D:D

'

okej, i did it. kan inte hålla mej. måste visa! :)



              

dagen började med att min frisör (petra) ringde och väckte mej.
fittklockan hade inte ringt. jag hoppade upp ur sängen, drog på mej de kläder som låg närmast.
efter de kastade jag ner datorn i väskan, plockade ihop sminkgrejerna, och sen sprang jag till bussen.
som tur var hann jag med halvbussen, (än så länge bara en kvart sen).
kom till stan nångång runt 20 i, så jag skyndade mej till petra.
hon försökte övertala mej att vara blond, men icke! jag har ärvt min tjurighet från pappa..

efter två färgningar (en där hon la i kopparfärg) och den andra när jag fick brunfärgen så var jag klar!
jag är supernöjd, trivs myyycket bättre som brunett. vad tycker ni?;)

nu är jag på skolan iallafall, efter jag hade varit hos frisöern så drog jag och köpte en ögonbrynspenna.
man kan ju inte gå runt och ha blonda ögonbryn heller:)

nej nu ska jag gå och kissa, haha! sen ska jag gå till tåget, och kanske köpa frukost/lunch på vägen.
jag hann ju som inte riktigt äta nåt. haha! hörs senare, PUSS

Kommentarer
Postat av: linnea

Åh, det blev jättefint! :D

2010-11-26 @ 13:53:08
URL: http://linneajaktlund.blogg.se/
Postat av: sanna

SÅ JÄVLA SNYGGT! :DDD <3

2010-11-26 @ 13:56:18
URL: http://ssannakk.blogg.se/
Postat av: jossan

sjukt snyggt emelie! :D

2010-11-27 @ 08:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0