wieeerd

har varit och ätit mat på restaurangen där tanya jobbar. heheheh.
gott vare. sen följde hela familyn med till lägenheten och kikade.
nu har dom åkt, och jag har bäddat rent i sängen, myyys.
kommer sova som en liten unge inatt iallafall.
är galet trött redan, så jag funderar på att gå och lägga mej.
men först måste jag packa lite, eftersom jag tar tvåtåget till ånge imorgon.
missar lite av matten (tack gud för det) och så ska jag filma när mami piercar naveln.
lägger väl upp filmen här om tanten tilllåter det ;) hehehehhe.

nej nu ska jag plocka undan lite, och sen krypa ner i sängen med mattehelvetesjävlaskitboken.
kommer inte lära mej nånting endå, eftersom jag inte fattar nåt alls av det vi gör.
men försöka ska jag, ingen ska kunna säga att jag inte har pluggat. HAH.
hörs imorgon, pyss! :*


ett försök till att vara seriös på bild. gick inge vidare, heheheheheh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0