arg.

igår när jag kom hem från skolan så upptäckte jag att vi inte hade nå internet, och inga kanaler.
det gick alltså inte ens att titta på tv. detta berodde på att det var avstängt.
jag blev arg och strejkade genom att lägga mej och sova typ halv 7.. fyy.

vaknade imorde och såg ingenting genom fönstret, så mycket dimma var det.
men sen när jag gick till bussen var det lite bättre.
nu sitter jag på skolan iallafall, har engelska.
slutar halv 11 idag. men jag kommer vara kvar på skolan till kvart i två, för mitt tåg går tio över två.
ska till brunflo och hälsa på pappa, lena och de andra om det ens är nå fler hemma :)
skriver mer sen, för nu ska vi stänga datorerna. *klick*, ska det låta säger hon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0