babylockigt

idag är jag en trött tjej. har inte klivit upp från soffan nånting alls än. eller jo, när jag gjorde frukost.
har blivit sjuk också, hostar och har ont i halsen. tror febern är på G oxå, men det tänker jag ignorera.
nu sitter jag och kollar på tv och väntar på att maten ska bli klar. kebab och pommes (y)
önskar att jag hade haft med mej kameran, för det vore kul att visa mina vaaacka babylockar..
somnade med blött hår igår, och då blir håret jättelockigt när jag vaknar. som nu alltså.
men nu har jag ju inte med mej kameran så det blir ingen bild på det, sorry.
inte för att nån bryr sej endå ;)

funderar på om man ska vara kvar här tills imrn eller om man ska åka till ånge ikväll? FÖRSLAG?!
nä men om man ska gå och duscha kanske, så man blir människa igen?


bild från minerva, mina och christians älgar. lili blev arg. man fick inte göra så sa hon..

Kommentarer
Postat av: - Paatriciah '

haha. :)

2010-10-09 @ 18:41:44
URL: http://patriciahareby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0