BLÄÄÄÄ

idag på skolan så gick vi till Vin och Sprit. det var typ, tusen mil dit.. dog lite.
när vi kom dit så var vissa på gymmet, vissa spelade fotboll osv.
vi fick sluta vid ett typ. då gick jag, sanna och ali på willys och handlade lite.
nu sitter jag i soffan och kollar på tv/kollar på datorn.

just ja, julia är en puppa och hon vill inte att jag ska lägga ut
bilderna på henne om jag inte tar bort hennes vagel först.. töntig hon är!
jag orkar inte hålla på i photoshop....
kanske lägger ut dom nån annan dag om hon ändrar sej. he he he.
 
imorgon har vi matteprov, det kommer gå jättebra! kan allting, och matte är mitt favoritämne.
om man hade varit liten hade jag sagt sådär, och menat på "tvärtomspråket".
det kommer gå åt helvete med andra ord..

nej nu ska jag kika på hem till midgård så man blir på bättre humör...
hörs sen, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0