fjorton suger

jag och tanya tog bussen till ica förut (det tar kanske... tre minuter att gå?)
hon köpte chips, och jag var tvungen att köpa hallonsoda.
hade askul på vägen dit iallafall, skrattade som nå jävla as :D

jag har precis kollat på fjorton suger, och den filmen är ju faktiskt ganska djup om man tänker efter..
alltså, om man skiter i att slådespelarna är asdåliga,
och att dom kunde ha klippt filmen bättre så är ju budskapet ganska viktigt tycker jag.
hur som helst så ska jag gå och lägga mej nu, för imorgon ska jag fota med josefine efter skolan,
och hon är så grymt bra på att ta kort så det kommer bli jättekul!
(det betyder att det kommer massa bilder imorgon) he he he

aja, hörs sen, jag är jättetrött nu och jag tänkte sova stenhårt. puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0