gubben i lådan

FÖRLÅT för dålig update. men det kommer bli bättre när jag kommer hem till lägenheten igen.
lovar att lägga upp lite bilder från fotograferingen oxå, jag looovar!

aja, igår for jag till ånge och var hos jocke med oscar, boog och jocke.
nicklas var oxå där, men han var nörd och satt och spelade ;)
vi drack lite, och sen så drog jag och kikade om emma var hemma, och det var hon!
sa hej, och sen gick jag till nicklas och sov där.

nu sitter jag och kikar lite på facebook och lyssnar på musik.
ska snart lägga mej i sängen och kolla på film. orkar inte vara vaken.
jag var i ånge förut och åt middag hos mormor och morfar, sen åkte jag till nicklas och pratade.
hann även träffa bella en sväng utanför shell, tog en prommis för att rensa huvet lite.
paula är bra jävla bäst hon iallafall, en sån vän som henne borde alla få ha <3

börjar halv ett imorgon, så jag tar 9 tåget härifrån så jag hinner hem innan.
ska träffa sanna på stan först, och sen går vi tillsammans till idrotten.
om jag känner våran klass rätt så kommer det inte vara många på skolan.. haha!

eftersom jag inte har några bilder på den här datorn, så får ni en låt istället.


Kommentarer
Postat av: Paula

Jag älskar dig vännen!

2010-10-18 @ 15:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0