HIHIHIHI crazy

Daniel om slapp?:
Låter ju lugnt å skönt!:)

svar: ja egentligen, men det blir så tråkigt i längden att bara göra samma sak :)


jag lovade mig själv att INTE somna i soffan förut, och sen vaknar jag efter ungefär tre timmar, fattar ingenting och blir sur på mig själv. har alltså inte hunnit städa, plugga, äta eller duscha än.. HELVETE. får göra det imorgon, för jag är alldeles för trött just nu.
ska strax gå och ta en snabbdusch, sen ska jag sätta kameran på laddning, sätta igång en diskmaskin och efter det lägga mej i sängen och försöka läsa lite till i Den gröna cirkeln (som faktiskt är riktigt bra trots det töntiga namnet). kommer nog slockna ganska snabbt känns det som.

imorgon har vi datoranvändning och sen matte. det betyder att jag måste släpa med mej datorn och OCH det älskade rutblocket... + kameran, för jag har bestämt mej för att sticka ut varje litet tillfälle jag får och ta höstbilder. så imorgon kommer det nog massa bilder på fåglar, vatten, löv, människor och så vidare. bra va?
äh, nu tänker jag inte sitta här och frysa mer, DUSCHEN SKRIKER MITT NAMN!

nyvaken tjej på bliderna under, så klaga inte!




tänker tvinga sanna att lära mej hur man trycker in en header på bloggen imorgon med. sådetså.
godnatt lovers :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0