kissekatt

nu sitter jag på skolan och håller på att somna. vi har genomgång i word typ.
astråkigt. aja. skyller på att jag somnade sent.

jag letade halloweenkostymer förut, och jag hittade en som jag verkligen vill ha!
och så kikade jag lite mer på den, och så såg jag att den inte fanns på lager..
lessen jag blev eller. JAG VILL HAAAA DEEEEEN!
okej, den är ganska tråkig och vanlig, men endå..
den är säkert asdyr oxå, allt för att jag inte ska kunna köpa den liksom.
så är det alltid. men är det nån snäll människa som har en liknande kostym,
och känner att ni skulle kunna tänka sej att låna ut den till mej,
SNÄLLA SKRIV TILL MEJ!

här är den:

(klicka på bilden)

nu ska jag fortsätta att göra uppgiften vi fick, och sen är det lunch!
efter lunch är det matteprov. WIHOOO, jag har längtat ihjäl mej.
matte är ju som sagt mitt absoluta favoritämne, så det kommer gå så jävla bra!
eller..?

Kommentarer
Postat av: Anonym

o.O sexig!

2010-10-19 @ 11:02:46
Postat av: mamsentramsen

Jättefin ju! Men jädrans va dyr. Kolla på bodega.se oxå, billigare där.

Nattinatt kramen!



(hoppas ni inte blev allt för blöta förut)

=)

2010-10-19 @ 22:19:02
URL: http://malinedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0