NÖRD



jag vet.. säg ingenting. det här är vad jag roar mig med på lektionerna,
det här och Staries, Robot unicorn attack & nåt kortspel som jag har glömt namnet på.
jag är ju grym så jag gör klart det jag ska så fort, och därför har jag tid med att leka (a)

imorgon ska jag och ali vara i studion en sväng, så jag blir tvungen att släpa med mej kameran.
men hellre det än att använda skolans kameror, älskar min mest! :D
på fredag ska jag vara i studion igen, med julia. på hedbergska alltså. mycket bättre!
sen efter det hoppas jag på en myshelg i ånge med bra människor, en av dom är paula!

nej usch, nu blir det för mycket text om ingenting.. och jag LOVAR att inte skriva mer ikväll..
hörs imorgon, godnatt! (när jag går och lägger mej alltså)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0