skadad tjej

Pawlo om paula:
åh :( saknar dig också vännen, se till att komma hem så vi kan leka lite rå:(
ringer dig ikväll! <3

svar: jag ska ju hem ikväll, och nåt mer sen, och kanske i helgen!!
ja gör det babe<3<3



jag brände kycklingen.. men det vart gott endå.
maten alltså! beasås & kroketter och grejer.
värsta lyxmaten när man är van vid typ varmkorv..

nu sitter jag och tanya och väntar på att mamma och ulf ska komma hit.
jag ska baka brownies och mamma har handlat grejer så jag kan göra det!
sen ska vi åka till ånge, tanya ska sova i torpshammar och jag antingen i hallsta eller i ånge.
får se hur det blir, hoppas på ånge iallafall :) 
den enda nackdelen med att göra det är ju att man måste kliva upp typ fem för att hinna med bussen..
men det är det värt, tycker jag! för man kan ju sova på bussen?

mitt paket från HM har kommit oxå, så jag ska hämta det på shell!
hoppas att ena halsduken och skorna har kommit, för då blir jag glad tjej.
nu ska jag blåsa håret, ladda hem lite musik och sen packa lite grejer :)



jag har gjort en ny header igen. men jag tänker inte byta till den än. tror jag. kanske ikväll.
ni får väl kika senare och kolla om jag har ändrat mej ;) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0