jävlar i helvete alltså

fotosession
det var svinigt kallt ute, men jag och josefine plågade oss igenom
kylan, och det resulterade i fina bilder! hon är verkligen asgrym
på att fotografera, på många andra sätt oxå för den delen.
vi var jättebra vänner när vi var mindre, och sen gled vi isär..
men nu hoppas jag på att vi kan hitta tillbaka till varandra igen!
länk: http://jonnajosefine.blogg.se/

nu är det såhär att jag är hjärndöd, så jag vet inte hur man
ändrar storleken på bilderna, dom är för stora för att laddas
upp här, så ni får vänta tills imrn, då prins ali kan hjälpa mej.
haha, vad skulle jag göra utan han alltså?
aja, jossan laddade upp några, kika där först, och sen kommer det fler imrn!
nu ska jag ta med datorn till sängen och läsa lite mediekunskap, prov imrn, yeeey.
godnatt sötfisar, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0