tågkille

sitter i brunflo nu jaaao.
på tåget var det en kille som hade en katt i en bur, och katten kikade asmycket på mej.
så jag härmade hennes jamljud, och sen sa killen (som hade katten) att han kände igen mej.
jag kände inte igen han. sen började vi prata lite, och så skulle vi åt samma håll,
så vi gick tillsammans en bit, pratade och så. han försökte komma på varför han kände igen mej.
jag tyckte att det var ganska kul att han var så himla trevlig, och katten var söt.. hihihi :D

nämen nog om det. nu sitter vi i soffan, har precis gjort sannas header (hon bestämde hur den skulle se ut)
länk till sanna: http://sannaling.bloggplatsen.se/

klockan 9 ska vi in till stan och bowla, alltså blir det discobowling, så ett vitt linne är på (y)
jag kommer vinna.. har jag bestämt. återkommer senare med resultatet. kanske.
beror på hur dålig jag är! Albin dissade oss (för första gången).
han brukar alltid följa med och bowla, tror det är en gång bara som han inte har varit med :s

nu känner jag att ingen ens kommer orka läsa det här, så en bild nurå, sen går jag! :*
OM DU SER DET HÄR TÅGKILLEN, SÅ ÄR DET HUMLAN PÅ BILDEN! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0