tantalura

idag var vi på studiebesök på tryckerifabriken i birsta. feeeett tråkigt var det.
det enda bra med det var att vi fick ta så många mandariner vi ville.
jag tog 8. HÄHÄHÄHÄ suck on that. sen åkte vi till skolan och kollade på film.
eller vi kollade på två filmer. fast jag somnade litegrann, så jag såg bara halva
sista filmen ungefär. INTRESSEKLUBBEN ANTECKNAR!

nu sitter jag iallafall i soffan, kollar på simpsons, dricker kaffe (!) och äter kakor.
jag tror jag håller på att förvandlas till en tant:o
kolla själva...
(det där som ser ut som dålig hy, är egentligen bara brunutansolspray. råkade ta liite för mycket)



jag citerar mamma (http://malinedlund.blogg.se/)
UUUULLLFF, DET ÄR EN TANTALURA BAKOM BILEN!!!!!!!!!!
vi hörs senare.
och cricka, nej, jag kommer ALDRIG anmäla mej till din lilla tävling! ;)

Kommentarer
Postat av: mamma

Hahaha... att du minns det än! =)



Min lilla tant!

Kramen!

2010-10-28 @ 19:25:10
URL: http://malinedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0