you found me



kan man göra annat än att älska den här låten? den är ju så jävla fin. love it.
nu ska jag kliva upp ur soffan och blåsa håret.
mår dåligt med, har ätit för många mandariner. hohoho.
vet ni hur skönt det ska bli att riva ur sängkläderna ur sängen och bädda rent,
lägga sej där, släcka lampan, blunda och bara lyssna på alla ljud som finns,
såna där små som man inte tänker på när det är dag liksom?
svar: superjättemegaskönt!

nej men blåsa håret var det va?

och sen så tänker jag ha ett ganska långt telefonsamtal med min käre vän adam
tills jag blir trött. (han är så tråkig så det går nog ganska fort) hoho, skojade (a)
men vi hörs imorgon efter skolan babes.
ps. magnus är oskuld. han sa det. ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0