AFRIKANSK OXGRODA.



är hon inte snygg? :')







jag är så jävla trött!! fattar inte vad det är som är fel på mej.
har legat och sovit i några timmar nu tror jag och jag är
fortfarande trött. helt sjukt. ska hoppa in i duschen snart
tror jag och sen får vi se om det blir utgång eller hemmakväll.
det regnar nog fortfarande så det är ju inte så kul att vara ute..
nä nu ska jag fortsätta kolla på simpsons och kanske göra nåt
att äta? ja så får det bli. hörs sen.


såna där kikade jag och michaela på förut.. afrikanska oxgrodor. observera mössen i munnarna på dom..


Kommentarer
Postat av: mamma

Nämen fy f.. Huga, stackars möss.

Och näe.. hon är inte snygg.....



Men du, känner du dej förkyld eller nåt då? Bara trött? Knepigt.

Sussa sött, kramen!

2010-09-24 @ 19:17:59
URL: http://malinedlund.blogg.se/
Postat av: swedbääckjosefin

kvinnan är då inte vacker ialf! :o

läpparna hennes är inte mums!

2010-09-25 @ 18:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0