bäst rubrik

hade trevligt igår med, faktiskt. men vissa människor är ju bara för mycket..
träffade min "tvilling" med! samma namn, samma födelsedatum & samma födelseår.
ganska häftigt;) trevlig var hon med! + att hennes vänner var jättegulliga :)
FLER SÅNA MÄNNISKOR TILL FOLKET!! :D
synd bara att dom drog så tidigt :(

mamma ringde imorse och sa att dom skulle komma hit idag, så jag och tanya klev upp och väntade på att vi skulle ner och öppna porten :) och så hade hon med sej min cancan parfym (L)
har gjort slut på tre såna flaskor och så köpte hon en ny till mej på taxfreen, TACK IGEN MAMMA.
nu är dom på Birsta och jag & tanya halvligger i soffan och kollar på idolrepriserna :)
missade ju programmet i fredags så vi hoppas på att dom ska visa det idag istället :)
skriver mer sen, och kanske lägger upp några bilder med ;) ska se vad som finns på kameran. haha :D
later, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0