östersund? ånge?

just nu sitter jag på skolan och har engelska, den första och enda lektionen vi har idag :) skönt
vi har fått översätta en engelsk låt till svenska bara. än så länge.. nu har vi rast.
slutar alltså halv tolv idag, vid lunch. och då tänker jag ta med min väska och dra på stan, kolla efter en halsduk och köpa hårnålar. SÅ DET SÅ. sen går jag till tåget, möter upp tanya och så drar hon till ånge, och jag åker vidare till östersund. tror jag. jag vet inte än. kanske inte orkar? äh, får se sen..


yesterday. tror jag.
LATER, puss :*

Kommentarer
Postat av: Fiftykent

Lätt Östersund!

2010-09-17 @ 10:56:44
Postat av: Clayton Carpenter

Tycker helt klart att du borde orka dig in till Östersund. =)

2010-09-17 @ 11:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0