rubrik

sitter på skolan och har lunchrast.
känns som att alla inlägg börjar med det nu "sitter på skolan".
men det är ju så det är så skitsamma.
har haft datoranvändning idag, och vi gjorde nå DVD-omslag.
jag är inte riktigt klar än, men nästan så!
när vi börjar nu så har vi svenska...
det som var mitt favoritämne förut, har blivit det värsta jag vet.
undrar vad det kan bero på..

när jag slutar så drar jag hem och städar lite.
har tvätttid ikväll så jag funderar på att tvätta sängkläderna igen.
så jävla skönt att lägga sig när det är helt nytvättat.
men vi får se hur det blir det den saken!

pallar inte skriva nu, hörs sen istället,  puss


Kommentarer
Postat av: Sofie

inser mer och mer att jag saknar dig, träffas ngt snart?

2010-09-29 @ 21:14:19
URL: http://sofieerikssson.devote.se
Postat av: Heheh! ;) Deruuuuu!!

Snyggaa!!!

2010-09-29 @ 22:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0