bilder från ljungarocken.

sådär!
filmerna går inte att ladda upp nu, så jävla sämst internet där jag bor. fuuuck..
men jag har några bilder iallafall, det får duga så länge så laddar jag upp filmerna så fort som möjligt!
vi började kvällen hos niklas iallafall, har bara en bild därifrån på adam.
.
.
sen drog vi och kollade på dead by april, sofie tyckte inte riktigt att dom var bra.. haha!
.
lika bra som på gatufesten förra året, ååh <3
efter dead by april kollade vi på Unit för att mamma och idha var med och dansade där.
mammas blogg hittar ni -> HÄR. <-

.


.
ja, inte så kul att se bilder.. MÅSTE HA BÄTTRE INTERNET.
har inga bilder alls på takida, för där filmade jag bara.
ska fixa filmerna så fort jag kan, lovar.
här är några bilder jag blev taggad i på facebook.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0