blä.

heeej. har inte haft tid att blogga förrän nu.
har haft engelska b idag, gick dit och försökte smälta in, hehe. sen lämnade jag lappen till nån som skulle ha den,
så jag hoppas verkligen på att jag får börja engelska b på riktigt nu. läraren verkar lagom sträng osv..
sen hade vi svenska, och våran lärare hade tandvärk, och han tålde INTE att man skämtade om det minsann.
jag och några till drog på donken och åt lunch, sen gick vi vidare på max och köpte chilicheese. FETTOSAR.
efter lunchen hade vi kultur/stilhistoria eller nåt, och efter det hade vi idrott.
det har alltså varit ett jävla spring på oss idag mellan hedbergska och norra järnvägsgatan.
kommer hata tisdagar sen när det blir kallt ute, fuck it.. aja.



vi slutade tjugo i tre, och jag missade min buss med en minut, så jag gick på stan med anja, nike, jennie & emelie.
vi köpte block och sånt tråkigt som behövs till skolan.. hatar att lägga pengar på sånt skit.
hade myycket hellre kollat på alla höstkläder som finns i butikerna nu.
funderar på att åka till stan en sväng imorgon fast jag är ledig och handla lite!

ska kliva upp vid fem, halv sex imorgon och gå ut och fota till uppgiften..
ska bli intressant att se hur det går med den saken, kommer vara astrött.
men det måste ju bli gjort nån gång, så whatever!
sitter på skolan nu och fördriver tiden tills tåget går.
ska försöka skriva ut nå bilder nu så TJARÅÅÅ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0