bortglömd i regnet... AV MIN EGEN MOR?!

sådär ja! åkte tåg hem för jag vart så less efter bara en timme..
köpte jeansen iallafall, fast den mörkare varianten! inte konstigt att dom var för stor förra gången!
hade tagit två storlekar för stora haha! ibland är man dummare än man ser ut!
köpte en ny mascara och svarta leggings oxå, och ett par gröna leggings som jag är osäker på om jag gillar..
men what to do när dom kostade trettio kronor liksom haha, shopaholic..
när jag kom till ånge hade jag glömts bort av min kära mamma, så jag fick sitta i regnet i typ 20 min..
sen ringde jag och klagade, då då kom hon och hämtade mej, haha. det är snällt det....... glömma sitt barn..?!
nu ska jag hoppa in i duschen och göra mej klar för kräftskiva (jag äter kyckling),
och sen lät det på sofie som att hon skulle kidnappa mej ikväll med...
spännande att se vart det bär iväg den här gången! skulle tro selånger faktiskt ;)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0