dag ett – en bild på mig + tio fakta om mig.

.
ett. jag kan ta typ 70 bilder på mej själv, men ändå inte bli nöjd med någon.
två. jag är sjukt rädd för ljudet av hårfönar! särsklit om det är mörkt.
tre. det absolut vidrigaste jag vet är när folk smaskar och rapar så det luktar...
fyra. jag älskar chips mer än allt annat, tar jag ett kan jag inte sluta.
fem. jag skulle kunna mörda varje jävel som är elaka mot djur utan tvekan.
sex. jag kan gå från att vara världens snällaste till att bli en riktig bitch på tre sekunder.
sju. mina föräldrar är det bästa jag har, och jag älskar dom galet mycket!
åtta. jag älskar hantverk foto, verkligen älskar! både linjen och klassen.
nio. clowner, dockor, onaturliga saker och krankar kan skrämma livet ur mej.
tio. jag har fler killkompisar än tjejkompisar, tycker det är för mycket skitsnack med girls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0