dag tre – innehållet i min väska.

okej, det varierar väääldigt mycket beroende på vad jag ska göra.
men jag googlar några av sakerna som ALLTID är med!
.
åker aldrig nånstans utan vattenflaskan.
köper jag vatten så blir det det här, mums.
.
vem vill ha torra läppar?
.
klarar mej verkligen inte utan mina hörlurar, never ever att jag åker utan dom!
.
perfekt som mellanmål. finns alltid minst ett äpple i min väska haha.
.
eftersom många av mina vänner röker, så finns det jämt en tändare i min väska.
"shiiet, jag glömde tändaren, har du en?" aa, that's why.. och så äre ju mysigt att tända ljus!
.
min älskling! har oftast med mej kameran, antingen denna, eller en liten digitalkamera.
beror på vart jag ska!
.
haha, en dålig vana jag har.
tar alltid med mej typ tio pennor från ikea när jag är där.
så dom dräller runt överallt, som i min väska! ;)
.
jag har alltid med mej plånboken och iphonen oxå, men kände inte att jag behövde visa bild på det!

Kommentarer
Postat av: f

dom 2 miljoner andra sakerna då? :o

2011-08-29 @ 12:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0