dam dam daaam!!

sådärja, on my way to östersund!
sitter i samma vagn som två gamlingar, och så började dom prata med mej.
haha, en var åttio år, hade vart gift tre gånger och nu tågluffade han med sin bästa väninna.
sjukt söta, han blev jätteförvånad när jag sa att jag skulle titta på film i datorn,
och han ville lära sej hur man laddade ner filmer, haha cool gubbe?!?!?! :D
sen frågade han om jag ville följa med och fika, och dom skulle bjuda mej, men jag tackade nej :)
nu ska jag luta mej tillbaka, chilla lite och glo på fiiilmmm!
fick mej en överraskning när jag öppnade jersey shore-mappen... :/
tåget stannar i brunflo så det är ju nice, då slipper jag vänta på BT iallafall!
har jag tur slipper jag betala resan från ånge, haha.
lär ju inte ha tur eftersom det är surgubben som jobbar......
LATER READERS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0