en sån där glad bild igen, fast i färg den här gången

nu ser inte mitt rum ut som KAOZ längre!
har städat, dammsugit och gjort rent speglarna. hihihihi.
vilken kvinna jag är! det dåliga är att jag måste duscha igen, haha.
imorgon åker jag till stan vid ett, och är framme två. ska möta emelie där och gå en sväng på stan!
måste köpa jeanshelvetena, haha. och den här gången RÄTT storlek.
det dåliga med DET är att jag måste åka buss hem, kvart över fyra.
så jag kommer springa runt som en jävla råtta på IN för att hinna allt.
hatar verkligen att det går så sjukt dåligt med tåg hem på lördagar... 14.13 & 23.40..
KUL LIKSOM.
nääe. och bussjäveln tar ju två timmar, inte heller jätteroligt.
blir till att ladda telefonen med musik ikväll så jag har nåt att göra påväg hem. haha.
men det blir ju kul att träffa emelie iallafall, hihi! nu ska jag gå och duscha (igen)
och sen fixa nå fika, är hungrig tjej nu ja, haha. PUSS
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0