finally smart!

det blir inget östersund idag verkar det som, ellen har inte hört av sej!
jag antar att det är mycket med liam eller nåt, hoppas att vi ses nästa gång jag är här istället :)
familjen här uppe har precis ätit gooomat, och nu ligger jag och pappa i soffan, paltkoma.
uppdaterade min iphone förut, och jääävlar vilken skillnad det blev! nu är ingenting segt längre, skönt.
sen har jag äntligen förstått hur man lägger in musik, tar bort musik, fixar spellistor osv direkt från datorn.
så det pillar jag med nu, fixar tre nya spellistor och laddar ner musik! härligt med lite nytt hihi.
20.46 går tåget härifrån tror jag, är hemma vid tio, mamma skulle hämta mej då :)
imorgon har jag sovmorgon, så jag kan ta 08.40-tåget med vincent, perfekt!
.
gammal bild på mej och tanya från en fest vi var på, kommer ihåg den kvällen, askul var det haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0