för ett år sen..

.
kollade tillbaka på vad jag skrev på facebook den här dagen för precis ett år sen.
jag var sjukt nervös för första skoldagen, i en ny stad typ och helt nya människor.
nu ser jag bara fram emot två år till med en underbar klass & en rolig linje!
för er som inte har hängt med så länge på min blogg så kan jag berätta för er hur det ligger till.
jag började på john bauer, it media först, sen kände jag att det var fel..
så jag gick iväg till hedbergska och frågade runt där hur man skulle göra för att byta.
det var sjukt sent, bara ett halvår kvar på första året, men jag kämpade på!
det slutade iallafall med att jag fick byta redan veckan efter jag pratade med Malte.
och jag är sååå glad att jag fick det, trivdes inget vidare på jb..
kände på en gång att jag hörde hemma på hantverk foto!
tiden går fort, kan inte fatta att jag börjar tvåan imorgon..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0