godnatt på er readers!

hello, sitter i sängen nuja och lyssnar på lykke li.
har bestämt mej för att börja gilla hennes musik.
tvekis på hur det kommer att gå faktiskt..
.
.
jag vill till stan imorgon för att köpa jeansen (igen) men det är ingen annan jävel som vill!
behöver ju som någon som kan köra, och mamma "kände nog inte för det!"..
och när hon "inte känner för det!", så blir det inte så heller.
jag är för snål för att åka tåg oxå, haha!
äh, det löser sej nog! innan tisdag ska jag ner iallafall.
nu ska jag slå igång en film att somna till, så godnatt på er readers :*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihi.. sötnöt där!

<3

2011-08-19 @ 07:53:55
Postat av: Malin

Hihi.. sötnöt där!

<3

2011-08-19 @ 07:54:33
URL: http://malinedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0