grym man är ELLER!?

hemma från stan!
klippte bara lite på längden och så jämnade vi ut det "gula" i mitt hår så det skulle bli lika ljust som utväxten!
blev jättenöjd, och jag är glad att jag inte klippte så mycket på en gång, hade nog ångrat mej då..
köpte jeansen (!!!!!!!), en vit kofta, nya uggs, mjukisbyxor & en mössa! (fotar imorgon)
jag som hatar mössor, tycker jag ser ut som ett ägg i dom, haha.
men ska lära mej att ha på mej den här, för den är galet skön!
när vi kom hem så skjutsade vi upp tanya till ånge, sen åkte vi hem igen.
jag blev så sugen på att börja köra bil, så jag fick skjutsa mamma en bit utanför huset.
gick jävligt bra måste jag säga, fick nästan inga kärringstopp alls! stolt (a)
måste bara köpa en ny övningskör-skylt så är vi på gång på riktigt liksom! :D
.
nu ska jag dra på mej onepiecen och fixa fika med mamma, sen blir det nog soffläge en stund :)
såhär ser jag ut i mössan iallafall! ska fota hur håret blev imorgon oxå!
.
.
puss och godnatt på er, om jag hinner somna. hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0