hatar att man måste skriva rubriker.

är så satans trött, men måste packa innan jag kan sova för det hinner jag inte imorgon..
jag har ställt klockan på fem, känns inte helt okej faktiskt, vill hellre sova lääänge..
det kommer vara askallt på bussen, och det är säkert en gammal skrammelbuss så man inte kan sova.
ååååååååh, ibland hatar jag livet. haha.. det positiva är att vi bara har naturkunskap och hantverksteknik imrn.
hantverksteknik är väldigt slappt, (fototid) och nu när vi har fått uppgift så är det knappt någon på skolan då.
alla är typ hemma och fotar, så jag hoppas jag kan ta tidiga tåget så man kommer fram till östersund i tid.
tänkte lista några saker som jag är glad för iallafall, mest för att jag inte ska deppa ihop.
.
1. jag har alla säsonger av jersey shore på ett usb!
2. jag ska träffa pappsen och äta hans goda mat!!!
3. det är fredag imorgon, och jag är äntligen frisk (snart).
4. jag kan kolla på film i två timmar utan att bli avbruten imorgon!
5. jag kaanske inte behöver betala tågresan till östersund, he he.
.
.
nu SKA jag packa, sen kanske jag hinner med ett avsnitt av jersey shore innan jag blir för trött
för att hålla mej vaken. ååh, får ångest när jag tänker på att jag ska kliva upp fem... :(
skriver på morgonen om jag hinner, pöss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0