hej sne tjej.

hello. sämst uppdatering, men jag orkade inte blogga igår.
kollade på film, åt och så kollade jag på film igen typ. så jag hade ändå inget intressant att skriva!
vaknade för en stund sen av att någon ringde på dolt, men jag pallar typ aldrig svara på dolt så jag la mej igen.
sitter här nu bara, ska snart kliva upp och duscha, sen kolla tåg/busstider tills imorgon för skolan börjar ju!
vi börjar ett, men jag måste hoppa på bussen 8.40.. det är det som är värst med att bo tio mil från skolan.
men vad gör man inte? det är verkligen rätt linje för mej, sjukt glad att jag bytte! hihihiih <3
andra året, here we go!
känns faktiskt bra att börja skolan igen, tänk er, om bara två år har jag tagit studenten.
.
.
nä, här kan man ju inte sitta hela dagen eller, funderar på att ta en promenad faktiskt,
var länge sen jag rörde på fläsket nu. men först ska jag fixa in lite mer musik på iphonen
så jag är redo för en två och en halv timmes bussresa imorgon! vi hörs sen, i promise.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0