hemma från ljungarocken, inte blev jag nå friskare heller, haha.

kom precis hem från ljungarocken, tog en taxi hem! tät ja vettu. haha, närå.
åkte iallafall dit vid sextiden efter att jag och sofie hade skjutsat nå folk.
vi bytte biljetten mot ett band, och sen drog vi på förfest hos niklas!
var där ett tag tills vi åkte in och kollade när älskade dead by april spelade <3<3<3
efter det kollade vi på unit för mamma var med där som nån slags "showgirl" eller nåt.
EFTER DEEET så kollade vi på takida, som inte var så bra jag hade trott..
aja, hade askul ikväll iallafall trots vissa oplanerade saker som hände..
nu ska jag fika med mamma, sen sova så förkylningen går bort nån gång!
lägger in bilderna från telefonen imorgon när jag vaknar, är för trött för det nu.
GODNATT PUSS READERS :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0